Statistika kaže da čak 100 odsto vlasnika firmi napusti u jednom trenutku svoje poslovanje, bilo horizontalno, bilo vertikalno, kao i da je većini potrebno stručno savetovanje da bi prodaju realizovali uspešno.
Prodaja firme je verovatno najveći i najvažniji finansijski poduhvat koji će vlasnik preduzeća ikada sklopiti, jer ona predstavlja vrhunac napornog rada i godina odricanja.
Naš tim poslovno finansijskih eksperata pomaže vlasnicima malih i srednjih preduzeća da planiraju i realizuju prodaju, nudeći rešenja koja su ranije bila dostupna samo velikim korporacijama.
Zato, ne pravite skupe greške i dozvolite nam da zajedno sa vama pripremimo vašu kompaniju za prodaju, efikasno je plasiramo na tržište i pregovaramo o najboljoj ponudi za vas.
Pre nego što se uđe u procenu vrednosti kompanije, prodaju njenog dela ili pak prodaju kompanije u celosti, najbitnije je uraditi pripremu. Priprema je pola završenog posla.
U fazi pripreme, lupom Šerloka Holmsa tražimo sve manjkavosti koje bi mogle da obore vrednost kompanije i istovremeno razvijamo i osnažujemo one segmente poslovanja koji ne postoje ili su slabo razvijeni.
Pogled na vaše poslovanje razvijamo pod uglom od 360 stepeni – analiziramo sve finansije, upravljačku strukturu, tržišnu poziciju i dajemo procenu poslovanja.
Pravimo sveobuhvatnu finansijsku analizu i identifikujemo vrednosti vaše firme. Prikupljamo i organizujemo informacije koje će tražiti kupci – finansijske i pravne dokumente, dosijee zaposlenih, ugovore.
Ispravljamo sve praznine u dokumentaciji i predlažemo konkretne korake koje sada možete napraviti kako biste poboljšali vrednost svoje kompanije. Tu smo da sve probleme predvidimo unapred i ponudimo za njih rešenje.
U ovoja fazi prodaje pomoć našeg tima se najviše isplati, jer većina vlasnika, ma koliko neobično zvučalo, ne zna koliko zapravo njihova firma vredi.
Mi radimo dubinsku analizu kako vrednosti kompanije, tako i vrednosti celog posla, ali smo tu i kao podrška na sastancima kako bismo kupcima dali odgovore na sva njihova pitanja, a vas poštedeli napetih rasprava.
O ovoj fazi nećete mnogo čuti od tradicionalnih posrednika, jer oni obično završavaju svoj posao nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora. Zaposleni, kupci i dobavljači moraju biti informisani. Biće izazova.
Naše podršaka tokom faze integracije ono je po čemu se razlikujemo od ostalih.
Do sada smo uspešno integrisali poslovanje u preko 30 malih i srednjih preduzeća i znamo kako da predvidimo izazove i upravljamo njima.
Vlasnici preduzeća sa kojima smo radili danas imaju veće prihode, a daleko manje posla. A to je, složićete se, san svakog vlasnika firme, zar ne?
Krenite na vreme i izađite iz posla pod sopstvenim uslovima, a ne pod uslovima koje diktira neko drugi.