Razvoj prodaje u IT industriji

Sales Development for IT Industry

Uspeli ste da razvijete softver koji može da reši neki od najvećih poslovnih izazova, ali ne znate kako da ga prodate?

Ili možda pružate usluge razvoja, implementacije, održavanja i testiranja softvera, imate ugovore sa klijentima u inostranstvu koji vam osiguravaju profit, međutim želite da prodajete više i privučete nove klijente?

Ako ste vlasnik ili menadžer IT kompanije ili osnivač startup-a i na jedno od prethodna dva pitanja odgovarate „da“, znajte da je upravo sada savršena prilika da napravite ili proširite svoj prodajni tim.

Naš tim do sada je unapredio prodajni sistem u preko 70 različitih preduzeća i spremni smo da pomognemo i vama.

Šta prodajete?

Niko ne želi da kupi nešto što mu nije potrebno. Zato je važno da prvo zajedno definišemo kome je vaš softver potreban i koju korist donosi. Ključ prodaje IT usluga je prepoznavanje onoga što će klijentu doneti najveću vrednost, ključna reč je primena.

Kako da vas klijent razume?

Kada postoji mnogo usluga koje pružate prodaja se brzo može zakomplikovati, jer vam je lista usluga predugačka. S druge strane najveća korist koju klijent očekuje da dobije angažovanjem IT firme je jednostavnije i efikasnije poslovanje.

Tu smo da zajedno sa vama vaše usluge organizujemo u tri ili četiri grupe, a potom i tražimo načine kako da ih predstavimo. Kada je ono što radite dobro organizovano, potencijalni klijenti jasno vide šta nudite, šta saradnjom sa vama dobijaju i brzo mogu da odluče šta je za njih najkorisnije.

Koliko košta to što radite?

Prekomerno naplaćivanje usluga ili naplaćivanje svake sitnice nije baš najbolji način da izgradite poverenje i lojalnost. Važno je da nađete najbolji odnos između onoga što nudite i onoga što naplaćujete. Nema ništa loše u tome što ste skupi, sve dok vredite. Imajte stalno na umu, vrednost za klijenta je uvek inovacija, a ne vaši radni sati.

Da li su klijenti (ne)mogući?

Ako radite ono što kažete, u rokovima koje ste precizirali, klijenti će vas poštovati. Ali ako ste klijentu partner i pomažete mu da njegovo poslovanje  pređe na viši nivo, vi postajete savetnik od poverenja, neko koga preporučuju, zato je važno da znate kako da klijentu budete najpouzdaniji resurs.

Sada ste već izvrsni i preostalo je još da naučite:

Evo nas na petom spratu, tu počinjete da budete izvrsni, i onda je vreme da naučite:

  • Od kojih se koraka sastoji prodajni proces
  • Šta se u svakom koraku radi, koji alati se koriste i kako
  • Ko korak izvodi, ko biva informisan ili pak uključen
  • Sa čim se u korak ulazi, a šta je ishod tog koraka
  • U kom koraku se ispada iz procesa prodaje i zašto
  • Koji su faktori konverzije između koraka
  • Gde se gubi novac i kako proces optimizovati, a gubitke smanjiti
Let's fly to the Stars
. . . 3 . . . 2 . . . 1 . . .
Let's get started
We are here to make our experience and skills available to you, and then to tailor our services to your business. If you have questions or need a consultation, call us or just fill out the form

call usfill out the form
Hvala! Vaša poruka je lansirana
Poruka nije poslata. Popunite sva polja. Hvala!
Klikom na „Prihvati sve kolačiće“ slažete se sa čuvanjem kolačića na vašem uređaju radi poboljšanja navigacije po veb lokaciji, analize upotrebe veb lokacije i pomoći u našim marketinškim naporima. Za više informacija pogledajte našu Politiku privatnosti